Soul of Darkness
Enter a fascinating gothic world as Kale and try to save your beloved's life and soul from an evil vampire's clutches.Explore dark woods and caves, as well as huge castles and cathedrals under the full moon's light. Master and upgrade your sword and spear, and learn how to control your powers: use the Fire and the Ice, or transform into your enemies. Face and defeat werewolves, gargoyles, zombies, and more, thanks to the exclusive camera features.Good or evil - be the sole master of your destiny!