Friday, August 13th, 1886, very early in the morning. The lanes of Soho are depraved and the air is heavy like the minds of the people.
No one can foretell what terrifying things happened during the night. The murder of a wealthy citizen with an irreproachable reputation raises a lot of riddles. Was he really murdered here - in Soho? And, why did he have to die? You ask a good friend and forensic doctor for help. Only he is able to provide the answers you need to solve the case. Hopefully, Dr. Jekyll is really useful for your investigations.