Once upon a time in the enchanted land of wizards and sorceresses, a battle began to brew. Hordes of dreadful monsters approached the kingdom and to save their home, brave magicians set out to war. Cast spells against monsters, perform combos and destroy them once and for all! Keep monsters as far as possible from your castle and smash all obstacles. As the game progresses the monsters will become more and more challenging. To destroy the most powerful opponents gather more magic and perform a Magical Explosion! This amazing blend of match-3 and defense will have you spell-bound for eternity!