#1 Sudokus
After dealing with lots of words in #1 Crosswords and #1 Anagrams in Eclipse Games we thought it was time to start with numbers, so we've decided to do some Sudoku puzzles!
If you like sudokus, #1 Sudokus is the game for you and the last one you'll need to satiate your sudoku appetites!