#Wish travel, Super Puzzles Dream
Puzzles move onto the next level with ‘Super Puzzle Dream’, a mix between classic jigsaw puzzle and a ‘Tetromino’-style dynamic mechanic.
#Wish travel, is the hashtag for saying YES! ...to the trip of your dreams. Your jaw will drop as you complete puzzles with paradisiacal or cultural destinations from all around the world.