.hack//G.U. Last Recode
Immerse yourself in “The World”, a VRMMORPG filled with monsters, magic, and chaos. Follow Haseo as he hunts down a legendary Player Killer (PK) named “Tri-Edge” who PKed his friend Shino and sent her into a coma in real life.
Includes all 4 .hack//G.U. titles in one game: Rebirth, Reminisce, Redemption, and Reconnection.
Dive into the world of .hack and experience a gripping story full of mysteries and eclectic characters. Reconnection, the new epilogue chapter, is sure to delight longtime fans as well as those new to the .hack universe.