12 Labours of Hercules II: The Cretan Bull
Don't wake the sleeping dragon… or rather don't try to mess with Hera! The Greek Goddess is upset with Hercules, and in the fit of anger decides to turn the famed Cretan Bull into a wild beast! The bull is destroying everything in his path: roads, buildings and the entire villages are in huge danger! Only one hero can stop the mayhem and tame the bull - it's Hercules. The story doesn’t end there though; Join Hercules and his friends on a wild ride as you restore villages, fight beasts and construct world wonders!
Hercules II is proudly an adventure strategy game designed for players of all ages. Kids and adults can enjoy a breathtaking story, complete fun quests and assemble fun puzzles! It’s top-grade family fun.