12 Labours of Hercules VIII: How I met Megara
Do you want to learn how Hercules looked like in his youth? How did he earn Megara’s love and become a hero?
On this way there are waiting for you mummies and minotaurs, Egyptian Pyramids and the ruined town of Thebes, glass labyrinth on the island of Crete and… lots of cats!
She told the young stranger that her sister and beloved cat had missed after the evil Cretans attacked Thebes. The only clue was a message on the wall… Hercules fell in love with that girl named Megara at the first sight. So, our future hero starts his investigation and a long journey to the unknown lands for the sake of love!