Both of 1CC Games’ super-shmups offer veterans and newcomers alike the chance to perfect their high scoring ambitions with comprehensive practice modes, in-game challenges, and old-school replayability. Brace yourself for a challenge, but know that with practice comes perfection - and maybe even the elusive 1CC!