2 in 1: Trash Punk & Food Truck Tycoon
Get double the excitement and value with this Trash Punk bundle! Each game offers its own unique experience, and together, they provide hours of fun across different genres.
1)Trash Punk: Dive into a post-apocalyptic world filled with danger, where you'll scavenge weapons and fight your way to survival in a wild, chaotic environment.
2)Food Truck Tycoon: Satisfy hungry customers and upgrade your food truck in this fun time-management game where every meal counts.