3D Printer - PrintMaster Simulator
▪ Build and Upgrade Workshop: Assemble and enhance 3D printers for a powerful workshop.
▪ Realistic Assembly: Utilise tools to construct printers, creating an immersive gameplay experience.
▪ Material and Printer Management: Acquire and manage various materials for better orders and workshop capabilities.
▪ Creative Mode: Unleash creativity in a mode with unrestricted access to printer parts and materials.
▪ Dynamic Economy: Navigate an in-game economy driven by supply and demand, affecting your creations' value.