49 Keys
49 Keys is a narrative-focused game that will test your wits and nerves. Peruse the pages of a Lovecraftian tale, interact with maps and solve the puzzles encountered along the way. Trace your master's footsteps to uncover the deepest secrets of the arcane, on a quest brimming with horror and magic.
The year is 1520. You receive a letter from your old mentor, the first step on an unnerving journey like none before. One that shall expose you to the forbidden arcane and all its mystery in which you shall concoct mixtures both wondrous and strange, and summon forth beings of other-worldly power. You must steel yourself, for terrors buried deep within shall soon awaken within you, Dantean horrors that bleed into reality. Endure these trials and, in time, the truth shall draw near. Yet will you be brave enough to pay its price?