4x4 Offroad Driver 2
Begin your off-road adventure now! Put exciting vehicles through their paces in ultra-intense driving challenges. Featuring hardcore 4x4s, Rally Cars, Off-Road Trucks, Buggies, Pickups and Monster Trucks!
Drift through mud and race your way to the first place! Become one of the off-road legends and school your opponents in the art of true hardcore driving! Switch gears as you approach to handle the difficulties of varied and exciting terrain. You don’t need to sweat it – the car you’re driving is well suited to the kind of environment you will be driving around. But you still need to be careful and manage your speed.