502's Arcade
502's Arcade is an anthology of fast paced arcade games where your goal is to reach the top of the leaderboards in each one. The games go from a dungeon crawler set in a procedural generated temple where you have to seal spirits, to a cute but challenging puzzle where you have to prepare the orders of a very hectic potions shop. Come and get that good old feeling of competition you got when going to the arcade, or just have fun and challenge yourself by trying to get all the achievements for each game.