6Souls
Embark on an exciting journey to find the abandoned Clifford Castle and uncover its secrets!
Our heroes, adventure enthusiasts Jack and his faithful dog companion Butch, go on an exciting quest to find an abandoned castle where the entire Clifford family vanished years ago. The whole castle is surrounded by mystery, from its dark dungeons to its highest towers.
While discovering new rooms, our heroes will learn fascinating details about the Clifford family, meet the castle’s peculiar residents and uncover its secrets.