Get the two successful and award winning games Ethan: Meteor Hunter + Inside My Radio in this discounted bundle!
In Ethan: Meteor Hunter you are Ethan, a rat that got touched by meteorites giving him the power of telekinesis: freezing time and moving objects around him.
Manipulate the world with endless possibilities: build the solution YOU want where nothing is scripted and levels can be solved in multiple ways.
With its unique blend of precision platforming and time-stopping physics-based puzzles, you may die repeatedly and feel like a hero when you succeed.
Can you beat the beat? Inside My Radio is a rhythmic platform adventure where your every action needs to be right on the beat!