A Good Snowman is Hard to Build
Even monsters need a friend! Continue exploring the world of A Monster’s Expedition as you roll yourself up a fresh set of pals in a series of cheery and accessible puzzles. In this wintery garden, snow and space are both limited - it’ll take a sharp mind and a big heart to hug them all.