A Guidebook of Babel
Across four chapters, you'll need to go back in time and subtly rewrite history, trigger the butterfly effect, solve the puzzles hidden in it, and even change the future of Babel!
From the drenched deck to the bustling Central Station, the busy Memory Factory to the empty Giant Boiler...... Explore the Babel, meet panic-stricken humans and tough crew members, and investigate unprecedented instruments and strange creatures!
The pilot stuck in the monsoon, the head chef worrying about the canned food, the swimming team captain chasing fugitives...... Oh, and the poor circus clown looking for his daughter! The fates of the characters complement each other, and this is destined to be a tragicomedy about separation.
You need to help the trapped characters overcome difficulties: escape from the Interrogation Room, collect Stonehearth Crab Egg, and find mysterious signal sources... Don't expect to succeed with brute force!