The city is being invaded by monsters from the Upside Down World! You, the Potion Master, must defeat evil all alone, with no tutorials or easy mode to assist you. You'll have to rely on the help of Fäy, your companion fairy, and your potions!
Jump and shoot like they did in the good old arcade days. Fight enemies in your world and in the Upside Down World! Defeat gigantic bosses and acquire their powers!