A Street Cat's Tale 2: Outside is Dangerous
However, the outside world isn't the beautiful, dreamy place he'd seen out the window. Will Cinnamon be able to return home safely?
Explore the neighborhood, meet new characters, and talk with them. They will tell you more about themselves when provided with the right gifts.