A Tiny Sticker Tale
In A Tiny Sticker Tale, take anything from the world around you, turn it into a sticker, and use your creativity to stick it back in different places, solving puzzles, and helping your new friends!
In this wholesome bite-sized adventure, step into the tiny boots of Flynn, the donkey, and journey across Figori Island, discovering the vibrant quests that will require the power of a very special magical sticker book.