ACA NEOGEO BASEBALL STARS 2
BASEBALL STARS 2 is a sports game released by SNK in 1992. Get the full experience with intense graphics and passionate announcers!
Time to see some exciting baseball! Use the Power-bat to send the ball flying for an amazing home run! The Auto-Fielding system allows for even beginners to enjoy the intense gameplay.