ACA NEOGEO CYBER-LIP
“CYBER-LIP” is an action game released in 1990 by SNK. The state-of-the-art scientific army computer CYBER-LIP has suddenly gone rogue! Use a variety of items and weapons to stop the slaughter of all humanity! In two-player mode, two people can work together to take out the target.