ACA NEOGEO NINJA COMMANDO
"NINJA COMMANDO" is an action game released by SNK in 1992. Fight to protect history from death merchants planning to bring chaos to the world. Shoot, use Ninja Tricks and Death Blows, and accumulate scrolls to perform Transformations for a variety of attacks. Two-player simultaneous play is also available.