ACA NEOGEO PLEASURE GOAL: 5 ON 5 MINI SOCCER
“PLEASURE GOAL: 5 ON 5 MINI SOCCER” is a soccer game released by SNK in 1996. Face off with various teams from around the world, make it through the prelims, get to the finals, and go for the gold in the SAURUS CUP! A fast paced experience unique to Futsal! Use the trick play button to perform jaw-dropping plays and defeat your opponents!