ACA NEOGEO PREHISTORIC ISLE 2
"PREHISTORIC ISLE 2" is a shooting game released by SNK in 1999. Various types of dinosaurs which are large, small, or even those with wings have emerged! Your mission is to eliminate these primeval beasts from the city. Help all the trapped citizens escape! Enjoy a variety of stages and colorful settings!