ACA NEOGEO PUZZLE BOBBLE 2
“PUZZLE BOBBLE 2” is an action puzzle game released by Taito in 1995 as the second sequel of PUZZLE BOBBLE.
Bub and Bob, the bubble spitting dragons from the action game are back again to take on new challenges!