AGARTHA-S
Become an explorer and aim for the utopia “Agartha” deep underground. Cellular automaton reproduces natural phenomena in the underground world, which follows the same laws of physics as the real world.
Gunner, Esper, Wizard and Ninja and even Farmer. Conquer nature using different adventurers.
What can you find at the utopia Agartha? I hope you'll see it with your own eyes.