Take a journey through the epochs in this family-friendly educational experience that invites players to learn about the fascinating prehistoric creatures which inspired ARK: Survival Evolved.
Explore The Island across land, sea and air where you can discover 64 dinosaurs, all based on their real life, prehistoric counterparts. Ride a huge Tyrannosaurus Rex across the beautiful landscape, soar above the tree tops on the back of a Pteranodon, and even glide through the oceans while riding an ancient Megalodon Shark!
Unlock each creature’s Dino Book for fun-filled science facts and illustrations, all voiced by Madeleine Madden (ARK: The Animated Series, The Wheel of Time) as HLN-A. Cap off your adventure with a custom-built base, choosing from a variety of over 30 building pieces unlocked throughout your adventures.