AXES
Ready to take down all your enemies? Prepare your weapons and join AXES — an epic battle royale! It's an action-packed game where you prove that you can really rumble on the battlefield! Enter the arena and try to be the last one standing. Battle to survive using different weapons: axes, swords, shurikens and many more. Let the great scuffle begin!
AXES is a fantasy world where mighty well-armed enemies clash in quick battles on the battlefield. Every game session has a limited time span. Choose a perfect combination of armor and melee weapons to pass all arenas and survive. Master your skills to enter the League Mode and combat with the strongest players.