Discover and investigate a forgotten underwater city built in an intriguing Art-Deco style. This former utopia hides many spine-chilling secrets and supernatural forces, the remains of which still lurk in every corner. Face the ancient evil that is hiding in the deepest chambers of the city of Eden.
During your exploration of this Eden beneath this sea, you will solve cleverly designed minigames and find hidden objects or play a special minigame as an alternative.