Acceptance
A story-driven psychological thriller about the horrific consequences of a loved one's suicide.
After the tragedy of his wife's suicide, an office worker must process the horrific events surrounding the incident. Experience haunting characterizations of five stages of grief – denial, anger, bargaining, depression and finally acceptance in this atmospheric 2D psychological thriller.
The story focuses on the social issue of suicide and explores relationships with people who are at risk.