Access Denied: Escape
Access Denied: Escape is a 3D device-hacking puzzle game in a cyberpunk setting.
In the future, people no longer trust computer networks and prefer to use physical devices to store important information. You are a professional hacker of such Data Vaults. Use your wits and powers of observation to discover the secret hidden within the walls of this laboratory.
In order to escape, you need to not only complete the work but also uncover the secret of this place.