Ace Attorney Anthology
Take that! All six mainline entries in the legendary Ace Attorney series are now available together in one special bundle. Go head to head with prolific prosecutors in the heated courtroom battles of Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy and Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy.
This set includes lawyer and protagonist Phoenix Wright’s adventures across all fourteen episodes in the series’ first three genre-defining games, a new narrative of legal trials and tribulations featuring rookie lawyer Apollo Justice across fourteen further episodes, plus an added bonus of two Special Episodes previously released as paid DLC.
Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy also comes with a comprehensive Art Library, an Orchestra Hall with more than 175 music tracks, and an Animation Studio feature, making it the most content-rich Ace Attorney collection to date.
Some of the contents of the games in this collection are presented as initially released to preserve the games as originally created.