Ace Robot Combat
Pilot the Mightiest Mecha: Take control of the most advanced and awe-inspiring mecha in existence. Your mission is to unleash their potential and prove your mettle on the battlefield.
Embark on Heroic Missions: Engage in epic quests that offer both glory and the promise of sweet revenge. Raid enemy bases, obliterate opposition forces, and lay waste to entire combatant strongholds. Your journey is paved with vengeance and valor.
Earn Gold and Salvage Valuable Parts: As you wreak havoc upon your foes, amass a fortune in gold that will pave the way to unlocking even more formidable mechs. Salvage and collect rare, battle-worn components to enhance your arsenal and become an unstoppable force.
No Rush, No Time Limit: This open-world adventure grants you the freedom to strategize and execute your missions at your own pace. The clock is not your enemy here; it's your ally as you harness your piloting skills to achieve victory.
Expand Your Mech Portfolio: Manage an ever-expanding roster of mecha, each with unique abilities and devastating firepower. Build a formidable squad of war machines that will strike fear into the hearts of your adversaries.
Forge Alliances with A.I. Wingmen: You're not alone on this perilous journey. Team up with highly advanced A.I. wingmen (on selected missions) who will fight by your side, offering support, tactics, and camaraderie as you face down overwhelming odds.
Master Your Craft in Bootcamp: Before diving into the chaos of battle, attend Bootcamp to familiarize yourself with your chosen mecha. Hone your piloting skills, learn the intricacies of your robotic companion, and prepare yourself for the challenges ahead.
Arena Challenges: Sharpen your weaponry and piloting skills by engaging in arena battles. Test your mettle against other skilled NPC ( A.I. ) pilots and emerging threats to ensure you're always at the top of your game.
In Ace Robot Combat, the battlefield is your canvas, and your mecha are the brushes with which you paint a path of destruction, honor, and glory. Prepare to pilot, conquer, and leave an indelible mark on the world of mecha warfare. Your legend begins now. Have Fun!