Active Neurons - Puzzle game
By controlling the power of thought, you must charge the neurons. The more the neurons are charged, the healthier the brain becomes. The healthier the brain becomes, the more of a fully-fledged life the person will live.
It may seem simple, but it won't be as simple as it seems. To choose the direction of movement, the power of thought should be at rest, so it is important for you to correctly use the obstacles presented on every level.
Our brain works much like a computer without the chips. Neurons are the primary components of the nervous system. They send and receive information in the form of electrical signals from the sensory organs, facilitating communication with the brain.
Do not forget to charge your brain! This is exactly what you need to do in the game, while simultaneously charging the neurons in real life!