Active Soccer 2019
Active Soccer 2019 is an exciting top-down arcade football game providing a fast-paced arcade experience, implementing amazing playability and responsive easy-to-learn/hard-to-master controls.
Active Soccer 2019 provides a complete career mode, implementing many international leagues, cups and championships. Imagine being the manager of a 5th division English team - you have a budget and your goal is to be promoted to higher divisions, by purchasing players, creating tactics, managing the team and playing real matches!