Adventure Bar Story
“Adventure Bar Story” is a bar management RPG, in which you aim to become the top restaurant in the kingdom.
Your Bar's rank will go up based on your performance at the Royal cooking contests and your accumulated sales.
Battling monsters offers a chance to acquire materials. Enjoy exciting battles, dealing massive damage, and aiming for an Overkill that grants extra materials, all while monsters on their last limb go Berserk.
More than 400 different recipes in total. Lead your party members to over 10 dungeons, loaded with materials and monsters that match the areas.