Adventure Word: Around the World
Touch and swipe the screen to complete the word. The exciting story of the main characters, Jerry and Shelley, unfolds. English words appropriate for the region and topic stimulate your imagination and curiosity. Pretty graphics such as fairytale animations, make gameplay more enjoyable.
・More than 400 stages of vast volume from all over the world await your challenge.