Aero Striker - World Invasion
The whole premise is to enjoy yourself and relax after a stressful day of work while shooting evil aliens that are trying to take over the world.
The game is a highly stylized action-packed flight combat simulator game that is intentionally designed to be easy to make it more enjoyable and less nerve-racking. Therefore, the aim is not to be challenging but to have fun making aliens explode while experiencing the sensation of flying. The game has been requested by a lot of our fans and you are now ready to fight the evil aliens in 5 different game modes and on more than 10 different maps.