Aero The Acro-Bat 2
After managing to stop Edgar Ektor’s mad plans to destroy the world of amusement, Aero decides to investigate the madman’s museum of horror.
There here finds a strange floating magician’s box. When he gets inside to investigate it, he is suddenly transported to a mysterious place. However, unbeknownst to Aero, Edgar has managed to survive after being rescued by his minion Zero, and has asked him to execute the plan B, but what could this mysterious plan be?
Aero will need to escape the mysterious place he's trapped in if he wants to stop Edgar Ektor’s new plan!