Aero The Acro-Bat: Rascal Rival Revenge
This remake includes improved sprites, modified stages and skills, as well as a whole new comic-style introduction scene.
The powerful and eccentric industrialist Edgar Ektor has sworn to destroy the world of amusement as revenge for being banished from the circus when he was a kid after one of his pranks went too far and almost killed a circus animal. He started by invading a local circus with his gang of mad clowns and kidnapping all the circus staff to spoil the show.
Now it’s up to Aero the Acro-Bat, the circus’s star performer, to rescue his friends and girlfriend Ariel, and put a stop to Edgar Ektor’s mad plans so everyone can enjoy the show again!