You can observe how humanity slowly evolves, inhabits new planets and discovers the secrets of the galaxy.
While you progress through the story you will be able to see the different stages in which humanity has been at every state of their evolution.
The story itself talks about different events and milestones that have been reached as well as different happenings in between.
You can quite literally fly through space and time and different stages of human development.
Follow an interesting story through a wonerful, peaceful Sci-Fi world and enjoy the speed of flying at the same time.
This story-driven game is non-violent so that you can enjoy the intuitive and relaxing gameplay in 8 giant different stages that are waiting to be explored.