Aery - The Lost Hero
In Aery - The Lost Hero you play as a little bird and search for a hero that is able to save your village.
On your journey you will discover unknown, giant and beautiful environments and you will be able to enjoy the feeling of flying while exploring a whole world filled with beauty and little secrets.
Within every area of the world, you have to find a certain amount of memory shards to remember the path that leads to your final destination and advance with the story. Once you have found all memory shards you are free to explore the next area.