Aery - Vikings
Make your journey through a wonderful, exciting, and breathtaking world and enjoy the feeling of flying on your search for Valhalla.
Follow an interesting storyline through a peaceful and fantastical world to rescue the Vikings from their destiny.
Convince the Norse gods that you are worth their blessing and show your incredible maneuvering skills.
This story-driven game is non-violent so that you can enjoy the intuitive and relaxing gameplay in 13 giant different stages that are waiting to be explored.