After Wave: Downfall
After Wave: Downfall is an arcade shooter where the player battles against monsters, completes various missions with a cool battleship. Deathrix invaded the world and released a mysterious meteorite causing a great flood. Players can upgrade their ships for better performance to fight the most brutal enemies. A Local Co-op mode allows the player to team up and adventure with others.