In Afterparty, you are Milo and Lola, recently deceased best buds who suddenly find themselves staring down an eternity in Hell. But there’s a loophole: outdrink Satan and he’ll grant you re-entry to Earth.
Control Milo and Lola with an intelligent conversation system that changes the story and your relationships based on every decision. Uncover their personality quirks and foggy history during the wild events of the night.
Every step is up to you as you stumble through the underworld. Go on a hellish bender, uncover the mystery of your damnation, and drink Satan under the table.