Afterthought
Navigate your way through a dream-like world and overcome excessive boss fights. Finish the levels at your own pace while enjoying the wild and uncompromissing art and soundtrack. While experimenting with different playstyles and abilities you will most likely learn to speedrun the levels with ease.