Agent A: A puzzle in disguise
You play as Agent A in this stylish secret agent world full of retro futuristic contraptions, hidden gizmos, gadgets and clever logic based puzzles. But do be warned… Ruby La Rouge is no spy to be taken lightly! Explore a labyrinth of perplexing puzzles in this quirky game of cat and mouse that’ll have you wondering whether you’re the cat… or the mouse!!
Notice something strange or out of place? Making mental notes and observations (like a good secret agent) will aid you in solving tricky puzzles later on. As you explore Rubys secret hideout, collecting objects and using them cleverly is crucial in unlocking a trail of puzzles leading you ever closer to your target!