Agony
Agony throws you in the midst of hell where you strive to stay alive and solve the riddle behind the mysterious Red Goddess; architect of this place of sorrow and pain, and the sole entity with knowledge of how escape… but there is more to the story than it seems. Haunted by nightmare creatures, You will gain the ability to possess demons and other souls to find a way out of hell.
Agony features a full-fledged story mode as well as an open challenge system that randomly generates levels for players to explore and survive to gain new Highscores.